آموزش نصب و تنظیمات کش لایت اسپید در وردپرس

You are currently viewing آموزش نصب و تنظیمات کش لایت اسپید در وردپرس

در این مطلب نحوه نصب و فعال سازی افزونه کش لایت اسپید LiteSpeed Cache در وردپرس آموزش داده می شود. با نصب این افزونه و انجام تنظیمات کش لایت اسپید سرعت سایت وردپرس شما افزایش می یابد. لایت اسپید کش بهترین افزونه کش و بهینه سازی سرعت سایت وردپرس می باشد که توسط تیم توسعه دهنده وب سرور لایت اسپید مخصوص وردپرس ساخته شده است.

نصب LiteSpeed Cache در وردپرس

جهت نصب و فعال سازی پلاگین کش لایت اسپید (Litespeed Cache) در وردپرس به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا جهت اطمینان از هاست خود فول بک آپ تهیه نمایید.
  2. تمامی پلاگین‌های کش فعلی که بر روی وردپرس نصب کرده‌اید را غیر فعال و حذف نمایید.
  3. در بخش افزودن پلاگین در داشبورد وردپرس، پلاگین Litespeed Cache را جستجو و نصب نمایید. (همچنین می توانید از این لینک به صورت دستی از مخزن وردپرس دانلود و نصب نمایید)
  4. پلاگین نصب شده را فعال و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید.

از ویژگی‌های پلاگین کش لایت اسپید می‌توان به “افزایش سرعت لود وب سایت” و “کاهش مصرف منابع” نام برد.

افزونه یا پلاگین Litespeed Cache که توسط شرکت Litespeed ارائه شده است، بهترین پیشنهاد جهت نصب بر روی سایت‌های وردپرس می‌باشد که وب سرور آنها لایت اسپید است.

افزونه کش لایت اسپید با بسیاری از افزونه های وردپرس از جمله ووکامرس، یواست سئو، bbPress و … سازگار است.

کش لایت اسپید وردپرس

مقایسه کش لایت اسپید با دیگر افزونه های کش وردپرس

در کنار افزونه هایی مانند WProcket ، W3TC و … که بر اساس PHP کار می‌کنند ، افزونه LiteSpeed Cache برخلاف سایر پلاگین‌ها بر روی بستر PHP کار نمی‌کند و مستقیماً با وب‌سرور و یا به نوعی هسته مرکزی سرور شما در ارتباط است. بر همین اساس ، افزونه LiteSpeed Cache سرعت فوق‌العاده بالایی داشته و قابلیت آن را دارد درخواست‌های بسیار زیادی را با سرعتی بالا پردازش و در اختیار کاربران قرار دهد.

سرعت کش لایت اسپید وردپرس

نتیجه گیری

لایت اسپید به عنوان یک وب سرور تجاری و پر سرعت، جزو محبوب ترین وب سرورهای جهان محسوب می شود. شرکت لایت اسپید پس از ارائه موفق وب‌سرور خود، یک پلاگین قدرتمند با نام LiteSpeed Cache ارائه کرده است. با استفاده از افزونه کش در وردپرس می توان سرعت لود وبسایت ها را افزایش داد. افزونه لایت اسپید کش (LiteSpeed Cache) یکی از بهترین افزونه ها در این زمینه می باشد. این افزونه با بهره گیری از کش صفحه درون ساخته وب سرور LiteSpeed برای افزایش سرعت سایت شما شگفت‌ انگیز است!

دیدگاهتان را بنویسید