آموزش رفع مشکل وردپرس پس از تغییر دامنه

You are currently viewing آموزش رفع مشکل وردپرس پس از تغییر دامنه

در صورتی که اسکریپت سایت شما وردپرس می باشد و پس از تغییر دامنه اصلی هاست، سایت شما به شکل ناقص و نامناسبی نمایش داده می شود و یا قالب سایت به هم ریخته است مطابق آموزش زیر عمل نمایید.

تنظیمات لازم پس از تغییر دامنه وردپرس

پس از تغییر دامنه اصلی وردپرس برای رفع مشکل باید ابتدا وارد سی پنل شوید و مطابق تصویر زیر در cPanel بر روی PHPMyAdmin کلیک نمایید.

تغییر دامنه وردپرس

پس از ورود به PHPMyAdmin روی نام دیتابیسی که وردپرس خود را در آن نصب کرده اید کلیک نمایید، در صورت نیاز نام دیتابیس وردپرس را می توانید در فایل wp-config.php واقع در پوشه public_html مشاهده نمایید. جدول های وردپرس به صورت پیشفرض دارای پیشوند WP- می باشد.

نکته: در صورتی که هنگام نصب وردپرس اقدام به تغییر پیشوند جداول در وردپرس کرده باشید، به جای WP- پیشوند انتخابی خود را مشاهده خواهید کرد.

پس از کلیک روی دیتابیس موردنظر، جداول آن نمایش داده می شود و سپس بر روی جدول “wp_options” کلیک نمایید. مطابق تصویر زیر:

تغییر دامنه سایت وردپرس

مطابق با تصویر زیر دو سطر siteurl و home مربوط به آدرس دامنه سایت شما می باشد که با استفاده از گزینه “Edit” می توانید سطرها را به ترتیب ویرایش نمایید و آدرس دامنه جدید را جایگزین کنید.

تغییر دامنه وردپرس از دیتابیس

پس از کلیک روی گزینه Edit نام دامنه جدید خود را در قسمت “option_value” درج کنید و روی دکمه GO کلیک نمایید. مانند تصویر زیر:

تغییر دامنه وردپرس از phpmyadmin

دیدگاهتان را بنویسید