آموزش ورود به دایرکت ادمین

You are currently viewing آموزش ورود به دایرکت ادمین

در این مطلب نحوه ورود به هاست دایرکت ادمین آموزش داده می‌شود. کنترل پنل دایرکت ادمین به عنوان یک کنترل پنل کاربر پسند، و مهمتر از همه سبک تر بودن آن نسبت به سایر کنترل پنل ها در حال محبوبیت است. با استفاده از کنترل پنل DirectAdmin می‌توانید کلیه امکانات هاست خود را نظیر فایل ها و دامنه ها، حساب‌های ایمیل، پایگاه‌های داده، دسترسی FTP، دامنه‌های فرعی، وب‌سایت‌های اضافی و موارد دیگر را ایجاد و مدیریت کنید.

نحوه ورود به هاست دایرکت ادمین

جهت ورود به دایرکت ادمین باید پورت 2222 را مانند آدرس زیر به انتهای دامنه سایت خود اضافه کنید:

www.yourdomain.com:2222

سپس مطابق تصویر زیر صفحه ورود به دایرکت ادمین نمایش داده می‌شود و با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور هاست خود می‌توانید به صورت مستقیم وارد دایرکت ادمین شوید.

  • در آدرس فوق منظور از yourdomain.com آدرس دامنه سایت شما می باشد.
  • در فیلد username باید نام کاربری هاست خود را وارد کنید و در فیلد password نیز رمز عبور هاست خود را وارد نمایید و سپس روی دکمه Sign in کلیک کنید تا وارد دایرکت ادمین شوید.

توجه داشته باشید پس از خرید هاست نام کاربری و رمز عبور توسط شرکت هاستینگ به ایمیل شما ارسال می‌شود.

ورود به هاست دایرکت ادمین

نکته: در صورتی که هنوز DNS های هاست خود را بر روی دامنه تنظیم نکرده اید و دامنه به هاست متصل نشده می توانید به صورت زیر پورت 2222 را به انتهای آدرس ip هاست خود اضافه نمایید تا به پنل دایرکت ادمین دسترسی داشته باشید:

http://IP-address:2222

در آدرس فوق منظور از IP-address آدرس IP سرویس هاست شما می باشد که این IP و سایر مشخصات پس از خرید هاست به ایمیل شما ارسال می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید