آموزش نحوه ورود به مدیریت وردپرس

You are currently viewing آموزش نحوه ورود به مدیریت وردپرس

در این مطلب نحوه ورود به مدیریت وردپرس آموزش داده می شود. با استفاده از پنل مدیریت وردپرس که پیشخوان وردپرس نیز نامیده می شود می توانید سایت وردپرسی خود را به صورت کامل مدیریت نمایید.

ورود به مدیریت وردپرس

جهت لاگین به مدیریت وردپرس کافی است در انتهای دامنه سایت خود عبارت wp-admin/ یا wp-login.php/ وارد نمایید. هر دوی این URL ها شما را به صفحه ورود به وردپرس هدایت می کنند. برای مثال به صورت زیر:

www.yourdomain.com/wp-admin
www.yourdomain.com/wp-login.php

سپس مانند تصویر زیر صفحه ورود به مدیریت سایت وردپرس نمایش داده می شود. نام کاربری یا آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. روی دکمه ورود کلیک کنید تا به داشبورد وردپرس خود دسترسی پیدا کنید.

ورود به مدیریت وردپرس

نکته: در فرم صفحه ورود به وردپرس، می توانید گزینه مرا به خاطر بسپار را علامت بزنید. با این کار مشخصات ورود به سایت ذخیره می‌گردد و دیگر نیازی به تکرار این فرآیند نخواهید داشت.

پس از لاگین پیشخوان مدیریت وردپرس برای مثال مانند تصویر زیر خواهد بود:

داشبورد وردپرس

منو سمت راست پیشخوان وردپرس بخش های مختلف پنل را به شما نمایش می دهد. برای مثال می توانید نوشته های جدید ایجاد کنید، برگه های جدید اضافه کنید، طراحی وب سایت خود را تغییر دهید و سفارشی سازی کنید. جهت نصب افزونه یا نصب قالب اقدام نمایید و بسیاری از کارهای دیگر نیز انجام دهید.

این پست دارای یک نظر است

دیدگاهتان را بنویسید