آموزش فعال سازی عضویت و ثبت نام در وردپرس

You are currently viewing آموزش فعال سازی عضویت و ثبت نام در وردپرس

در این مطلب نحوه فعالسازی عضویت و ثبت نام کاربران در وردپرس آموزش داده می شود. شما می توانید ثبت نام کاربر در وردپرس را فعال کنید تا به کاربران اجازه دهید برای مثال پست ها را اضافه یا ویرایش کنند، نظر بدهند یا اقدامات دیگری را در وب سایت شما انجام دهند.

فعال کردن ثبت نام کاربر در وردپرس

در وردپرس امکان ثبت نام و عضویت کاربران وجود دارد اما به صورت پیش فرض غیرفعال است، شما می توانید جهت فعالسازی این قابلیت مطابق تصویر و توضیحات زیر اقدام فرمایید:

  1. وارد پنل مدیریت وردپرس شوید.
  2. از منو سمت راست به مسیر تنظیمات > عمومی مراجعه کنید.
  3. در صفحه باز شده مانند تصویر زیر در قسمت عضویت گزینه هر کسی می‌تواند نام‌نویسی کند را علامت بزنید.
  4. سپس در پایین صفحه روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.
فعال سازی عضویت در وردپرس

نکته: از گزینه نقش پیش‌فرض کاربر تازه می توانید نقش پیش‌فرض کاربر را انتخاب کنید. این نقش به هر کاربر جدیدی که در وب سایت شما ثبت نام کند اختصاص داده می شود.

به صورت پیش‌فرض نقش کاربر «مشترک» می باشد که می‌توانید آن را به هر نقش کاربری دیگری که در دسترس است تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید کاربران در وب سایت شما پست بنویسند و تولید محتوا انجام دهند، می توانید نقش پیش‌فرض کاربر را به مشارکت کننده یا نویسنده تغییر دهید.

اکنون امکان عضویت کاربر در سایت وردپرس شما فعال شده است. می توانید از صفحه ورود به وردپرس خود دیدن کنید و مانند تصویر زیر گزینه ای برای ثبت نام به عنوان کاربر جدید مشاهده خواهید کرد.

عضویت در وردپرس

این پست دارای یک نظر است

دیدگاهتان را بنویسید